通渠劑廚房管道成日堵,教你一個方法暢通無阻

通渠方法 通渠劑除了廁所的 馬桶通渠劑98159809,

廚房的 坑渠也是非常容易發生堵塞的地方。

廚房落坑渠發生堵塞的主要原因就是油垢。 同啲細嘢嘅滲入。

當發現廚房水槽塞咗之後千祈唔好用熱水去沖通渠劑98159809,這樣會適得其反,淹了水槽的。

正確的方法是:

1淘米水和梳打粉

淘米水不僅對我們頭髮有很好的養護作用,它還是一個很好的清潔用品。 在淘米水裡面加入定量的小蘇打,清潔效果非常好,混合後倒入坑渠等10分鐘左右就可以了。

2洗衣粉

洗衣粉對付油污好有幫助,廚房坑渠被油污堵塞的話,可以利用三倍熱水加上一點洗衣粉,在倒上一點白醋, 混合後倒入坑渠就得了。

3、燒鹼

前邊的文章講過燒鹼可以去油污,燒鹼也有很好的腐蝕作用。 荃灣通渠 就可以疏通下水管了。 準備一盆熱水,防水適量的燒鹼,充分融合後,倒入坑渠,等待20分鐘左右的時間。 清潔嘅時候要帶埋手套,因為燒碱嘅腐蝕性非常強。

4、圓木棍

準備一根廚房坑渠差唔多嘅圓木棍,綁上一塊毛巾,喺洗菜池度放些水,然後晃動木棍,咁堵塞喺水槽坑渠入面嘅垃圾同油污就會被撐開,以達到管道 疏通的效果。

點先可以預防廚房坑渠被堵得情況呢?

1、洗碗之前,清除菜裡面多餘的油脂,用溫熱水沖洗。

2、水槽的下水口安裝一個過濾裝置。

3、天氣寒冷的時候用熱水燙一下坑渠裡面的髒物。

平時點樣清洗廚房坑渠呢法?

地下排水堵塞的時候在排水口緩慢倒入小蘇打溶液,稍等片刻,管道中的堵塞物就會自然腐爛,分解,這時候再用水沖一下就可以恢復暢通。

如果這些還是不行的話,試著去商店買專業的清洗管道的藥粉,比如吞食王,成分好象是石灰粉等; 如果你嘅坑渠係新型PVC材質嘅,你可以先用真空泵將上面嘅水吸掉,然後灌濃醋抑或燒碱(工業醋、工業碱都可以)但係唔好混用,隻用一種。 如果你唔知抑或唔肯定抑或肯定係老式铁管嘅話,建議你多隻用食用醋級別嘅弱酸嘗試吓,千祈唔好用濃度好大嘅酸碱。 灌好呢啲嘢以後大約3个小时就有效果,如果冇反應就只能搵專業疏通隊進行強行疏通了。

現在也有直接在水防水槽安裝一個垃圾處理器,簡單又方便,什麼垃圾倒進去粉碎一下,再也不怕水管堵塞了。 荃灣通渠 通渠 公司 通渠劑

通渠劑

× 请将您的問題WhatsApp我們