通渠水邊只好點解啱啱裝修完,坑渠就塞咗?

佐敦通渠+通渠水邊只好好多新裝修嘅住戶會有噉嘅疑問通渠水邊只好98159809,明明係啱啱裝修好嘅屋 通渠水邊只好98159809,點先入住不久坑渠就堵塞了呢? 呢種情況其實房屋裝修時最易發生緊嘅,究竟係乜嘢原因導致嘅呢?

一方面係因為,施工過程中緊,有些工人為咗省力,把建築垃圾直接倒入了坑渠中,另一方面係因為,在水路改造之前,冇將 坑渠口保護起來,這就導致了在施工時水泥、砂石等進入到坑渠。

為了避免這樣的情況,我們在水路改造完成之後,應該在面盆、浴缸內注滿水,看坑渠是否通暢,沒有問題才算通過檢驗,並且將坑渠口用管帽保護起來,避免後期施工時會落入雜物,將坑渠口堵塞。

喺施工前一定要做好防護措施,施工時一定要做好監督和檢查工作緊,唔可以馬虎大意,係家庭裝修嘅基礎,要把基礎設施做好。

如果裝修時真的沒有注意到這些問題,一旦出現類似情況,一定要及時找專業的疏通公司為你解決,降低損失。 太古城通渠通渠公司通渠水邊隻好

通渠水邊只好

× 请将您的問題WhatsApp我們