公屋通渠智能馬桶該怎麼選? 2022年9月最新智能馬桶選購指南|高性價比智能馬桶推薦

隨著我們生活水平的提高公屋通渠,有越來越多的家庭都用上了智能 。 但係有唔少朋友都係會有疑問公屋通渠,一個馬桶,有啥智能可言? 智能馬桶同普通嘅馬桶究竟有咩不同? 如果要買智能馬桶的話,又要注意哪些方面呢? 今天,就讓我們一起來看看這幾個問題。
——————————————————————————————————————
而家有不少家庭裝修緊嘅時候,都會優先考慮安裝馬桶。 咁該買普通渠重係智能馬桶就成了一個問題咗。 馬桶有咩智能嘅? 我相信係好多朋友共同嘅疑問。 其實答案都好簡單,在我看來,智能馬桶同普通渠嘅區別,主要體現喺嗰個馬桶蓋上。 而以下兩個功能係最直觀最能讓人體會到智能馬桶和普通渠不同嘅。
頭炮係座圈加熱功能。 呢個都係智能馬桶最最最實用嘅一個功能。 如果冇呢個功能,到了冬天嘅時候,你就會知道上個大號需要嘅可不僅僅昰勇氣咗。 好多人就係為咗呢個功能而專門去買一個智能馬桶嘅。
第二個係自動沖洗功能。 呢個都係智能馬桶最能勸退人嘅一個地方。 說真的,呢個星球上嘅絕大部分人,都係慣咗如廁完之後用紙巾抹嘅。 用水洗,聽住確實有點嗰個。
有一部分人係堅決唔接受呢個功能嘅。 也有一部分係用完以後真香嘅。 呢個功能就有啲似榴槤啦,鍾意嘅中意到唔得,憎嘅都係憎到唔得。 就睇大家可唔可以過得去自己心理呢一關了。 但係從效果上來講,用水沖洗,佢係過用紙巾抹更為乾淨嘅。 而且如廁唔使紙巾,都唔使擔心會堵馬桶埋,都唔使為咗邊個去倒廁紙呢個問題而嘈嚟咗。 呢啲亦都係實實在在嘅好處。

然後,其他一些比如話夜間感應亮燈之類嘅功能,都係好實在。 夜間自動開燈,唔使怕廁所燈會太光,將你照得睡意全無。
總而言之,智能馬桶還是有它自己獨到的一些好處嘅,大家都唔使懷疑它智能二字係噱頭。
—————————————————————————————————————
咁我哋又該點樣去選購智能馬桶呢法? 下面呢幾點,係我認為比較重要嘅。
第一點,也是最實在的一點,先看你能不能安裝!! 要是新屋裝修嘅話,還好,水電佈線都好易。 要是你係舊屋改造嘅話,就比較麻煩了。 特別是原來係蹲廁嘅,改成智能馬桶之前,你可到三思了。 因為你需要在旁邊重新安裝一個插座,再拉多一條水管。 然後仲要對好坑距,搵一個尺寸剛好對得上嘅智能馬桶。 水壓也是個問題,水壓唔夠好易冲唔乾淨嘅。 而且你記住,問清楚客服,包唔包送貨到家,安裝是否免費,有冇其他要收費嘅配件。 呢啲嘢唔問清楚就衝動下單,到時你真係後悔都趕唔切。

第二点就係睇主要係邊個用,根據人群需求嚟選功能。 因為智能馬桶嘅功能好多嘅,唔係所有功能都係标配嘅。 可能呢個品牌有,嗰個品牌就冇咗。 你需要根據使用人群嚟肯定你需要嘅核心功能。 個人認為,花灑自潔,熱風烘乾以及腳踢沖水是三個比較實在功能,有的話就盡量選上。 嗰個花灑唔可以自動清洗嘅話,每次噴出嚟嘅水多污糟呀! 水洗完配個熱風烘乾,一條龍,這才加叫服務周到。 不然濕濕嘅仲到自己用紙巾再抹一次,不多此一舉嘛! 腳踢冲水呢個係男士福音啦,不多解釋。
第三点,細分起身嘅話,智能馬桶有以下幾種區別。 儲熱式嘅同即熱式嘅區別鬼死咁大。 建議係買即熱嘅,這樣沖洗用到嘅水更少細菌,更衞生。 直衝式同虹吸式嘅都不同,虹吸式嘅比較節水。 但係安裝咗位移器同反水彎嘅,就唔適合扮虹吸式嘅了。
最後一點,我哋要考慮到喺實際情況中,用耐咗,馬桶成日會污糟嘅,你總歸係要去清潔馬桶嘅。 等你搞清潔嘅時候,你就知道釉面嘅重要性了。 在你買之前,你可能覺得玩意唔都一樣咩? 馬桶嘅表面唔都係白白滑滑嘅咩? 這你就錯了。 釉面呢種地方,才是真正有技術含量嘅。 好的馬桶,它的釉面在經過長時間的使用後,依舊能夠保持光滑潔淨。 而差一些的釉面,使用時間稍微長一點就容易污漬堆積,等你搞清潔的時候,你就知道什麼叫崩潰了。
——————————————————————————————————————
術業有專攻,要買智能馬桶嘅話,我建議大家一定要認準專門做家居衛浴呢方面嘅品牌嚟買。 馬桶呢種嘢,一旦扮好就係要用十幾二十年嘅,都唔好嫌貴。 買個大品牌嘅,一步到位。 省得後期返修麻煩,呢個才是最經濟嘅做法。 千祈唔好貪便宜,低於两千嘅一體式智能馬桶,我勸你謹慎入手。 話晒單一個智能馬桶蓋就能賣一两千,你自己想想商家究竟係咪傻子啦! 國內外做智能馬桶嘅品牌鬼死咁多,我就各推一個酒吧。

1.TOTO智能馬桶
TOTO,呢個係喺大型商超嘅廁所 出現率好高嘅一個品牌。 原因無他,人哋夠專業啊! 而且呢個係衛浴方面嘅真正龍頭品牌,產品嘅質素同口碑都好勁。 仲有啲要同大家說明嘅就係,好多人經常以為佢係國貨起咗個洋名,但它其實係純正嘅日本牌子! 一款係我認為鬼死咁值得推薦。 加熱,噴洗,烘乾。 該有的實用功能它都有了。 係即熱式出水嘅,唔易滋生細菌。 在清潔方面,都可以放心。 釉面本就係TOTO經過研發設計出嚟嘅納米抗污釉面,說白了就是更加光滑,污物唔易粘上去。 而且它在你使用前會自動噴霧,保持釉面濕潤,污漬就更難停留喺上面咗。 清潔完全唔使愁好啦! 噴嘴自動清潔功能,呢個功能仲真係到要有,不然可太唔衞生咗。 除臭功能,呢個算係錦上添花啦。 一級水效,有非常非常節水。 長期使用嘅話,能省下好大一筆水費了。 綜合來看,真係相當值得推薦的一款智能馬桶咗。

2.恆潔智能馬桶
恆潔,呢個係國內專門做衛浴嘅一個牌子,算係國內造馬桶嘅第一梯隊選手吧。
一款係恆潔嘅走量爆款了,喺各個電商平台上都好暢銷。 主要係它的功能實在太有齊了。
加熱,噴洗,烘乾呢啲自然係唔使講嘅。 花灑自動清潔,有。 智能除臭,有。 夜間智能亮燈,也有。 仲專門設置埋一個男士小便冲水嘅掣,考慮到好周全咗。 離座智能感應冲水,呢個就夠人性化咗,都唔使擔心走太快唔記得冲水嘅尴尬埋番。 採用微晶釉面,都唔使擔心會好污糟。
再看一眼呢個價錢,標價三千附近,打折以後三千不到就能拿下,真係好有性價比咗,都係非常值得推薦嘅一款智能馬桶了。
——————————————————————————————————————
公屋通渠

× 请将您的問題WhatsApp我們