北角通渠佬虹吸式馬桶為何總堵? 解決方案係?

虹吸式馬桶用久了很容易出現下水慢等情況北角通渠佬,實際上這個不一定是管道堵塞了 北角通渠佬,而是馬桶虹吸無力的表現。 此篇文章係我好耐之前發喺乜嘢值得買上嘅一篇經驗熱文,到而家都堪稱網解決馬桶虹吸無力嘅最好嘅帖子。 下面係部分網友此前嘅留言評價:時隔兩年轉北角通渠佬問答上,希望能幫到大家! 一、馬桶虹吸無力問題的描述馬桶 根據沖水方式不同,主要分為兩大類:沖落式、虹吸式。 目前市場沖落式馬桶有很少見,大部分係虹吸式馬桶。 虹吸式與沖落式最大嘅區別在於:虹吸式馬桶嘅排水管道係明顯嘅蹼S蹼形虹吸設計,目前市場沖落式馬桶有很少見,大部分係虹吸式馬桶。 虹吸無力問題只存在於虹吸式馬桶。 如果你屋企都係沖落式馬桶,咁排水唔暢絕對係落水管道塞左,你只需要諗計疏通 下水就定。 如果想了解虹吸原理,建議大家在百度看看,此處只給傳送門,就不介紹了。 但虹吸無力嘅問題似乎係最長遭遇嘅馬桶問題,樓主喺遭遇類似情況之後,第一時間就係問度娘。 度娘上畀出嘅相關結果約1470000个,可見呢個問題雖細,但絕對係影響生活質素嘅一大因素。 一般來說虹吸無力具體表現為:一是小便後沖半水箱按鈕不再好使~~~二是大解後沖全箱水有時單次沖不乾淨~~~三是沖便時看不到明顯漩渦(僅限帶漩渦式虹吸)~~~四是原來沖水後期的嘩啦聲變得很微弱~~~。 一般頻繁出現上述一種或多種情況時,你屋企嘅塔就出現咗所謂嘅虹吸無力嘅情況。 二、導致馬桶虹吸無力的常見原因及解決辦法

1、下水管道堵塞判斷依據:廁所的 下水管道一般比較粗,如果不是亂扔廁紙之類的東西,一般不容易堵塞。 出現堵塞一般是突然出現,且在沒有進行維修或特殊處理的情況下,問題會持續出現,不會有時好時壞的情況。 如果你屋企嘅塔係喺某次嗯嗯或是倒拖地嘅髒水後突然出現冲唔落去嘅情況咗,而且自此以後沖便都好唔畅,就應該重點考慮係下水管堵塞了。 除了你最懂得能堵下水的東西外,有時拖地以後的長頭髮等倒入馬桶在放湊彎管內聚集也會造成沖便的不暢~~~。 解決辦法:如果尚未堵死,可以接一大盆水灌沖吓,有可能就解決了。 對於堵得比較厲害的情況,可以用疏通下水的皮褸吸一下,具體操作方法為:把皮褸橡膠頭部分按住下水口後,使勁往上拔,形成一股真空,就會疏通 了。 如果仲解決唔到,可以買啲疏通下水嘅清潔劑嚟疏通,具體係浸泡先,然後大量滾水灌沖,但個人認為呢種發法唔一定好使,有可能攪到屋企臭氣熏天。 使用時,要注意安全,這東西有強鹼成分,不能碰到金屬~~~。 所以如果不缺錢還是直接找疏通下水的師傅來疏通一下最好,下面是疏通下水師傅專用的工具~~~~~

2、馬桶底部密封不嚴或孔距錯位判斷依據:這是網上對於虹吸無力問題給的最熱門的答案之一,樓主對此不敢苟同,除非你家的馬桶重新安裝或挪過位置。 對於安裝之初冲水嘩啦啦嘅順暢嘅塔,如果冇挪位置抑或係搬動嘅情況,一般唔會出現馬桶底部密封不嚴或孔距錯位嘅情況。 所以舊馬桶出現虹吸無力,唔好考慮呢個原因咗。 只有挪過位置抑或係新安裝嘅馬桶虹吸無力才需要考慮呢個問題。 解決辦法:重新定位孔位,並加密封膠密封。 需要注意的是,密封膠未乾透時,請最好不要使用廁所 ,以免造成行嘅位置變動抑或密封不嚴。 需要指出嘅係密封不嚴一般唔會造成虹吸無力嘅情況,只係會導致冲水時漏液嘅情況。

3、馬桶S形彎管結垢嚴重判斷依據:呢個原因都係網上講嘅最多嘅原因之一。 而且好多商家宣傳中經常把S形彎管有冇釉面抑或釉面是否光滑作為判斷馬桶質素好壞嘅重要依據之一。 對於結垢嚴重造成的沖水不暢或無力,主要表現為大便後的沖水不暢,一般不會影響到小便的沖水,所以在全箱沖水的情況下,如果小便或直接排水有力,而沖大便無力,那就應該考慮是馬桶S形彎管結垢嚴重的原因了。 解決辦法:用下水管道堵塞疏通嘅辦法清理乾淨之後,畀馬桶飲袋老陈醋,老陈醋最安全,價錢最平嗰種就得,浸上夜晚,基本就定,都係清潔馬桶尿垢嘅好方法。 一般不需要用下金屬彈簧之類嘅嘢,舉薦使用橡膠類嘅。 提醒想將彎管洗到同洗面嘅釉面一樣乾淨係不可能嘅,因為過度暴力清洗,反而會造成釉面嘅輕微破損,要污物更容易坿著。

4、噴射水口內結垢或異物受阻判斷依據:如果上述方法無效,那就可能是噴射水口內結垢或異物受阻。 呢個係樓主苦思冥想就爭換新馬桶時想到的原因,也是經過實際證明,確實令馬桶恢復洪荒之力嘅關鍵所在。 這種情況常發生在有使用廁盆自動清洗劑的馬桶上~~~~,你可能不相信,樓主之前也不相信,但事實就是這樣子的。 解決辦法:係判斷清楚你屋企虹吸式馬桶嘅具體類型同出水孔位置。 虹吸式坐便器根據出水孔位的不同,分為沖落式、噴射式、漩渦式、雙輔沖式。 具體出水位置及特點,下面這張來自網絡的圖片已經將得很清楚~~~就不多說了。 可以對照著看看自己屋企馬桶嘅類似。 出水孔堵塞抑或出水暢時,會減慢出水嘅速度,而如果水位已經接近臨界點(及下水管道已經開始少量排水)時,加水嘅速度小於出水嘅速度就會導致水壓超不過臨界點,從而形不成虹吸,造成虹吸無力。 所以關鍵就係要搵到准出水孔嘅位置,疏通出水孔。 樓主屋企嘅係噴射式虹吸馬桶,剖面圖如下。 喺呢種結構嘅馬桶中,噴射孔起決定性作用,因為其出水量大,而且相比與便池邊緣嘅小孔有仲大衝力。 在解決問題的過程中,樓主發現這個孔(圖中黃色區域)出水比較慢~~~。 二係簡單準備幾樣清潔用嘅工具。 具體一雙手套,一節喉,同幾條幼鐵線。 三係清潔嘅具體方法。 鐵線用于清潔小孔,軟管用于通過如下方式,清潔剖面圖中黃色區域~~。 淘一淘,沖一沖,直到把這個噴射孔內的絮狀臟東西都掏出來~~~,這時應該就恢復虹吸了。 其他類型嘅虹吸式馬桶,樓主冇用過,所以都就談不上清潔嘅經驗埋,只係覺得道理上來講都係要主要清潔彭舍或輔冲嘅大孔,邊緣小孔一般唔會堵,只有低位嘅孔堵得比較犀利。 至於堵得原因,樓主覺得元兇好有可能係~~~廁池自動清潔劑。 因為樓主家有使用這種東西的習慣,水箱中有大量糊狀的且不能完全溶解的這種東西的殘留物,且從噴射孔清理出來的也是類似的塊狀物~~~~如果你家也有使用類似產品的習慣,估計也是這個問題無疑了。 至於為什麼會積澱在出水孔附近,導致出水孔出水較慢,主要是因為這種馬桶出水是自壓力出水,本來就壓力不大,不像自來水管是帶較大水壓的,所以一旦尿鹼、清潔劑等相互作用形成在孔內空間形成片狀或絮狀物了,就是明顯減弱噴射效果,從而達不到虹吸條件,導致虹吸無力~~~。 依樓主經驗睇,如果上述方法都解決唔到虹吸無力嘅問題,就真係需要認真考慮買一隻新馬桶咗。

三、關於虹吸馬桶使用注意事 1、不隨便調節水位。 出廠時每款產品嘅最大水位都係本產品嘅最佳虹吸效果所需嘅用水量,所以新安裝馬桶時最好唔好将水位人為調低,因為一旦使用時間長了,彎管壁唔係好乾淨咗,好可能最開始調低嘅水位工作傚率就達不到虹吸嘅條件咗。 係如果想調回水位,好難,因為嗰個調節水位嘅大柱子嘅絲扣會被水垢畀銹死,好難擰得動。 2、選擇清潔劑要慎重。 有使用清潔劑習慣的家庭,一定要選擇溶解好的清潔劑,不要盲目相信品牌和價格,最好看看每次水變成無色以後水箱中還有多少殘留物,要選殘留物少的,不然容易度出水孔~~~。 3、養成良好使用習慣。 一是劣質衛生紙不要扔廁池,這種東西濕了以後容易粘在下水管壁上~~~二是在便池中倒拖地的髒水時,要把長頭髮撈出來,這種東西也容易在彎管處集聚~~~三是有小孩的家庭,小孩小便以後要及時沖馬桶,小孩的尿量雖然小,但讓管壁結垢的能力卻一點不小~~~。 四、馬桶換新品牌推薦當然如果上述手段還是解決不了問題,而且確定不是下水管本身的問題,那就換馬桶吧! 有幾個品牌個人身邊人用嘅好多,價錢唔貴,可以試試:

1、箭牌呢個牌子唔錯,價錢檔次都比較多。 但個人感覺,如果你唔係特殊追求外觀上嘅設計,就選下圖呢種一體式水箱嘅傳統虹吸馬桶就好。 因為技術成熟,冇創新創意反而更安全! 2、惠达惠达係國產品牌入面做得比較好嘅,而且價位相對來講過九牧之類嘅平唔少。 2000多就能買到旗艦款,喺好多地方售後都比較完善,可以網購! (得閒再更新)北角通渠佬

× 请将您的問題WhatsApp我們