通渠彈弓馬桶堵咗如何自己快速疏通?一招小妙招教你搞定

調景嶺通渠通渠公司通渠彈弓馬桶堵塞通常分為兩種:一種係腍質物質堵塞(通常為糞便、紙巾、破布條等)通渠彈弓98159809,一種係硬物堵塞(牙刷、塑料瓶蓋、小梳子通渠彈弓98159809,小玩具,筆等)。馬桶堵塞哽可能還有得其它嘅原因造成嘅堵塞,比如管道本身嘅問題等。呢度我哋說嘅係常見嘅兩種原因。

通渠彈弓

3)馬桶老化堵塞:馬桶使用嘅時間長咗,難免會喺內壁上結垢,嚴重嘅時候會堵住馬桶嘅出氣孔而造成馬桶下水慢,解決方法就係:搵到通氣孔刮開汙垢就得讓馬桶下水暢通咗。
4)馬桶安裝失誤:一般分為:底部嘅出口跟下水口冇有得啱準位置、馬桶堵塞馬桶底部嘅螺絲孔完全封死會造成馬桶下水唔暢通、馬桶水箱水位唔夠高影響衝水效果。
5)蹲坑改馬桶:有得些老房子建房時安裝嘅係蹲坑,下水管道底部使用嘅係U型防水彎頭,喺再造成馬桶嘅時候,最好能把底部彎頭換成直接彎,如果換唔咗,嗰喺安裝馬桶前就一定要做好底部反水彎清理工作,安裝係切忌讓水泥或瓷磚碎片掉進去。

6)頭髮造成下水道堵塞:下水道經過一段時間使用後,平時洗澡嘅毛髮會掛喺管壁積累多咗就會造成堵塞,頭髮一般會造成洗手間地漏堵塞、洗面盆堵塞、浴缸堵塞、淋浴房堵塞。所以平時使用時一定嘅蓋好地漏蓋等防護設施,馬桶堵塞如有得頭髮得隨手撿起嚟丟到垃圾桶內。   頭髮多咗下水道堵塞咗點辦?這種堵塞好解決,使用手搖疏通器就得疏通下水咗,如果嚴重嗰就得使用管道疏通機咗。

馬桶堵塞

如果屋企電器方面出現問題咗,得喺谷歌裡搜索香港24小時通渠通渠,裡面有得各種維修清洗服務,我哋嘅維修師傅會進行全方位嘅上門維修,畀您嘅家庭帶嚟更好嘅維修保障。詳細諮詢

調景嶺通渠通渠公司通渠彈弓

× 请将您的問題WhatsApp我們